Spring til indhold

Forårstilbud – op til 45 % rabat

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Generelle betingelser

Generelt

Indholdsfortegnelse

Artikel 1 - Definitioner

Artikel 2 - Iværksætterens identitet

Artikel 3 - Anvendelse

Artikel 4 - Tilbuddet

Artikel 5 - Aftale

Artikel 6 - Fortrydelsesret

Artikel 7 - Omkostninger ved kontraktens udførelse

Artikel 8 - Undtagelser fra fortrydelsesretten

Artikel 9 - Prisen

Artikel 10 - Overensstemmelse og garanti

Artikel 11 - Levering og udførelse

Artikel 12 - Langfristede transaktioner: varighed, opsigelse og forlængelse

Artikel 13 - Betaling

Artikel 14 - Procedure for klager

Artikel 15 - Tvister

Artikel 16 - Supplerende bestemmelser eller undtagelsesbestemmelser

 

Artikel 1 - Definitioner

I disse vilkår gælder følgende definitioner:

  1. Fortrydelsesfrist: den periode, hvor forbrugeren kan udøve sin fortrydelsesret. Læs alt

om tænkepausen.

  1. »forbruger«: en fysisk person, der ikke handler som led i udøvelsen af sin erhvervsmæssige virksomhed, og som

indgå en fjernaftale med iværksætteren;

  1. Dag: kalenderdag;
  2. »langsigtet transaktion«: en aftale om fjernsalg, der omfatter en række varer og/eller tjenesteydelser

for hvilke leverings- og/eller købsforpligtelsen er spredt over tid;

  1. »varigt medium«: enhver metode, der gør det muligt for en forbruger eller erhvervsdrivende at indhente oplysninger

henvendt til ham personligt på en måde, der giver mulighed for fremtidig konsultation og uændret gengivelse.

af de lagrede oplysninger.

  1. Fortrydelsesret: forbrugerens mulighed for at give afkald på retten til at fortryde aftalen

Afstand.

  1. »model«: standardformularen til udøvelse af fortrydelsesretten, der udleveres af en erhvervsdrivende, der har en

Forbrugeren kan udfylde, når han ønsker at udøve sin fortrydelsesret.

  1. Erhvervsdrivende: den fysiske eller juridiske person, der distribuerer produkter og/eller tjenesteydelser til forbrugere ved fjernsalg

Tilbyder;

  1. "aftale om fjernsalg": en aftale, der inden for rammerne af en aftale, der er indgået af

fjernsalg af varer og/eller tjenesteydelser, herunder indgåelse af

Aftalen anvender kun en eller flere teknologier til fjernkommunikation.

  1. Fjernkommunikationsteknologier: midler, der kan bruges til at indgå en

uden at forbrugeren og iværksætteren har samlet sig i samme rum på samme tid.

  1. Generelle vilkår og betingelser: disse generelle vilkår og betingelser for iværksætteren.

 

Artikel 2 - Iværksætterens identitet

RAVEG B.V.

Rokin Rokin

Herengracht 221

1016 BG

Amsterdam

Holland

Tlf.: +31 6 41892937

E info@raveg.nl

Handelskammeret 92430767

Momsnummer NL866041242B01

Artikel 3 - Anvendelse

  1. Disse generelle vilkår og betingelser gælder for hvert tilbud fra iværksætteren og for hver enkelt

Aftaler om fjernsalg og ordrer mellem erhvervsdrivende og forbrugere.

  1. Inden indgåelsen af fjernaftalen meddeles disse almindelige betingelser til den kompetente myndighed.

stilles til rådighed for forbrugerne. Hvis dette ikke med rimelighed er muligt, gælder fjernkontrakten

skal det præciseres, at de generelle vilkår og betingelser skal kontrolleres af den erhvervsdrivende, og at de skal

anmodning fra forbrugeren så hurtigt som muligt og gratis.

  1. Uanset det foregående stykke gælder det, at hvis aftalen om fjernsalg indgås elektronisk, og inden

Teksten til disse generelle vilkår og betingelser skal underskrives elektronisk

stilles til rådighed for forbrugeren på en sådan måde, at de kan stilles til rådighed for forbrugeren på en

Kan nemt gemmes på et holdbart datamedium. Hvis dette ikke med rimelighed er tilfældet,

muligt, vil det inden indgåelsen af fjernaftalen blive angivet, hvilken af de generelle

oplysninger kan indhentes elektronisk, og at de på forbrugerens anmodning kan

elektroniske midler eller på anden måde gratis.

  1. I tilfælde af, at der ud over disse generelle vilkår og betingelser er specifikke produkt- eller servicevilkår og -betingelser for

Andet og tredje afsnit finder tilsvarende anvendelse, og i tilfælde af:

Modstridende almindelige vilkår og betingelser er altid baseret på den gældende bestemmelse, der er mest relevant for

er gavnlig.

  1. Hvis på noget tidspunkt, helt eller delvist, en eller flere bestemmelser i disse vilkår og betingelser

ugyldig eller opsagt, vil aftalen og disse vilkår fortsat være i kraft i resten af aftalen og vil forblive i kraft

pågældende bestemmelse straks efter fælles aftale erstattes af en bestemmelse om, at anvendelsesområdet for

så tæt på originalen som muligt.

  1. Situationer, der ikke er reguleret af disse generelle vilkår og betingelser, skal vurderes "i ånden"

af disse vilkår og betingelser.

  1. Enhver tvetydighed om fortolkningen eller indholdet af en eller flere bestemmelser i vores vilkår og betingelser skal

skal fortolkes "i ånden" af disse vilkår og betingelser.

Artikel 4 - Tilbuddet

  1. Hvis et tilbud er gyldigt i en begrænset periode eller er underlagt betingelser, skal dette udtrykkeligt angives i

nævnt i tilbuddet.

  1. Tilbuddet er ikke bindende. Iværksætteren har ret til at ændre og justere tilbuddet.
  2. Tilbuddet indeholder en komplet og nøjagtig beskrivelse af de produkter og/eller tjenester, der tilbydes. Det

Beskrivelsen er detaljeret nok til, at forbrugeren kan foretage en nøjagtig vurdering af tilbuddet.

gøre. Hvis virksomhedsejeren bruger billeder, er de en sand repræsentation af

produkter og/eller tjenester, der tilbydes. Åbenlyse fejl eller fejl i tilbuddet er bindende for

Det gør iværksætteren ikke.

  1. Alle billeder, specifikationer og data i tilbuddet er vejledende og kan ikke give anledning til

erstatning eller opløsning af kontrakten.

  1. Billeder, der ledsager produkterne, er en sand repræsentation af de tilbudte produkter. Iværksætter

Vi kan ikke garantere, at de viste farver matcher nøjagtigt de faktiske farver på produkterne.

  1. Hvert tilbud skal indeholde oplysninger på en sådan måde, at det er klart for forbrugeren, hvilke rettigheder og forpligtelser der gælder.

i forbindelse med accept af tilbuddet. Dette gælder især:

prisen inklusive afgifter;

eventuelle forsendelsesomkostninger;

den måde, hvorpå aftalen indgås, og de foranstaltninger, der er nødvendige for den

om fortrydelsesretten gælder eller ej

betalingsmåden, leveringen og opfyldelsen af kontrakten

Perioden for accept af tilbuddet eller den periode, hvor operatøren betaler prisen

Garantier;

takst for fjernkommunikation, om omkostningerne ved at bruge teknologien til

Fjernkommunikation bør beregnes på et andet grundlag end den sædvanlige grundtarif for

bruge kommunikationsmidler

om aftalen arkiveres, efter at den er indgået, og i givet fald på hvilket tidspunkt den kan anvendes af forbrugeren.

Consulting;

den måde, hvorpå forbrugeren inden indgåelsen af aftalen får kendskab til de oplysninger, som han eller hun har givet i forbindelse med

kontrollere og om nødvendigt gendanne de data, der er fastsat i kontrakten

Ethvert andet sprog, som aftalen kan indgås på, bortset fra nederlandsk.

adfærdskodekser, som den erhvervsdrivende har underkastet sig, og den måde, hvorpå forbrugeren

adfærdskodekser ad elektronisk vej, og

Minimumsløbetid for fjernaftalen i tilfælde af en langsigtet transaktion.

 

Artikel 5 - Aftale

  1. Med forbehold af bestemmelserne i stk. 4 indgås kontrakten på tidspunktet for godkendelsen

af forbrugeren af tilbuddet og opfyldelsen af de betingelser, der er fastsat heri.

  1. Hvis forbrugeren har accepteret tilbuddet elektronisk, skal den erhvervsdrivende straks bekræfte, at:

modtagelsen af accepten af tilbuddet. Så længe aftalen om dette

Hvis godkendelsen ikke er blevet bekræftet af operatøren, kan forbrugeren opsige aftalen.

  1. Hvis kontrakten indgås elektronisk, skal den økonomiske aktør træffe passende tekniske og

organisatoriske foranstaltninger til at sikre elektronisk overførsel af data og til at sikre

Sikkert webmiljø. Hvis forbrugeren er i stand til at betale elektronisk, vil operatøren sørge for passende

Overhold sikkerhedsforskrifterne.

  1. Iværksætteren kan – inden for en retlig ramme – finde ud af, om forbrugeren er

forpligtelser samt alle de faktiske omstændigheder og faktorer, der er relevante for vurderingen af en

Ansvarlig indgåelse af fjernkontrakten. Hvis den erhvervsdrivende på grundlag af denne undersøgelse

ikke at indgå kontrakten, har han ret til at fremsætte en kendelse eller anmodning om en

eller at stille særlige betingelser for udførelsen.

  1. Operatøren skal give forbrugeren følgende oplysninger sammen med produktet eller tjenesteydelsen, skriftligt eller på

på en sådan måde, at de kan opbevares af forbrugeren på en tilgængelig måde på en

Bæredygtigt datamedium, vedhæfte:

Besøgsadressen på den erhvervsdrivendes etableringssted, som forbrugeren kan henvende sig til med en klage.

betingelserne og måden, hvorpå forbrugeren kan udøve fortrydelsesretten

eller en klar erklæring om udelukkelse af fortrydelsesretten;

oplysninger om garantier og eksisterende eftersalgsservice;

oplysningerne i artikel 4, stk. 3, i disse vilkår og betingelser, medmindre operatøren allerede har givet disse oplysninger til

forbrugeren har leveret inden opfyldelsen af aftalen.

Kravene til opsigelse af kontrakten, hvis kontrakten har en løbetid på mere end et år

år eller på ubestemt tid.

  1. I tilfælde af en langfristet transaktion finder bestemmelsen i foregående afsnit kun anvendelse på den første levering.
  2. Hver aftale indgås på betingelse af, at der er tilstrækkelig tilgængelighed

af de pågældende produkter.

Artikel 6 - Fortrydelsesret

Ved levering af produkter:

  1. Ved køb af produkter har forbrugeren mulighed for at fortryde aftalen uden at angive de vilkår og betingelser, der gælder for:

i 14 dage. Denne fortrydelsesfrist begynder dagen efter modtagelsen af produktet

af forbrugeren eller en person, der på forhånd er udpeget af forbrugeren og informeret af den erhvervsdrivende

repræsentant.

  1. I betænkningstiden skal forbrugeren håndtere produktet og dets emballage med forsigtighed. Han vil

eller kun anvende produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om det er

produkt. Hvis han udøver sin fortrydelsesret, vil han købe produktet med alle

tilbehør og - hvis det med rimelighed er muligt - i original stand og emballage til operatøren

i overensstemmelse med de rimelige og klare instrukser fra operatøren.

  1. Hvis forbrugeren ønsker at udøve sin fortrydelsesret, er han forpligtet til at gøre det inden for 14 dage.

ved modtagelse af produktet, til operatøren. Forbrugeren bør informeres om de foranstaltninger, der træffes af

ved hjælp af standardformularen eller ved hjælp af andre kommunikationsmidler, f.eks. pr. e-mail. Efter

Forbrugeren har angivet, at han ønsker at udøve sin fortrydelsesret, kunden skal købe produktet

Kan returneres inden for 14 dage. Forbrugeren skal bevise, at de leverede varer er leveret til tiden.

f.eks. ved bevis for porto.

  1. Hvis kunden efter udløbet af de perioder, der er nævnt i stk. 2 og 3, ikke har meddelt os, at han eller hun ønsker at bruge

fortrydelsesret eller ikke har returneret produktet til operatøren, er købet en

kendsgerning.

Ved levering af tjenesteydelser:

  1. Ved levering af tjenesteydelser skal forbrugeren have mulighed for at ophæve aftalen uden at angive nogen grund.

Opløs i mindst 14 dage fra den dag, kontrakten indgås.

  1. For at udøve sin fortrydelsesret skal forbrugeren anvende de oplysninger, som

tilbuddet og/eller rimelige og klare instruktioner givet i denne henseende senest på leveringstidspunktet.

Artikel 7 - Omkostninger ved kontraktens udførelse

  1. Hvis forbrugeren udøver sin fortrydelsesret, må omkostningerne ved returneringen ikke overstige omkostningerne ved

på hans vegne.

  1. Hvis forbrugeren har betalt et beløb, skal den erhvervsdrivende hurtigst muligt underrette den erhvervsdrivende om dette beløb, men

Tilbagebetaling senest 14 dage efter tilbagekaldelsen. Dette er dog på betingelse af, at produktet allerede er returneret

er modtaget af forhandleren, eller der kan indsendes afgørende bevis for fuldstændig returnering.

Tilbagebetalinger vil blive foretaget via den samme betalingsmetode, som forbrugeren bruger, medmindre forbrugeren

godkender eksplicit en anden betalingsmetode.

  1. I tilfælde af skade på produktet som følge af uagtsom håndtering fra forbrugerens side, er forbrugeren

ansvarlig for eventuel værdiforringelse af produktet.

  1. Forbrugeren er ikke ansvarlig for produktets værdiforringelse, hvis:

erhvervsdrivende ikke har modtaget alle de lovpligtige oplysninger om fortrydelsesretten, skal dette

inden købskontrakten indgås.

Artikel 8 - Undtagelser fra fortrydelsesretten

  1. Den erhvervsdrivende kan udelukke forbrugerens fortrydelsesret for de produkter, der er beskrevet i stk. 2

og 3. Undtagelsen fra fortrydelsesretten gælder kun, hvis den erhvervsdrivende tydeligt angiver dette i tilbuddet;

i det mindste i god tid inden indgåelsen af aftalen.

  1. Undtagelser fra fortrydelsesretten er kun mulige for produkter:

, der er oprettet af entreprenøren i overensstemmelse med forbrugerens specifikationer

som klart er af personlig karakter

som i sagens natur ikke kan returneres.

der kan fordærve eller ældes hurtigt;

hvis pris er udsat for udsving på det finansielle marked, som iværksætteren ikke har nogen indflydelse på

Have;

for individuelle aviser og magasiner;

Til lyd- og videooptagelser og computerprogrammer, hvis forsegling er blevet brudt af forbrugeren.

for hygiejniske produkter, hvor forseglingen er blevet brudt af forbrugeren.

  1. Undtagelser fra fortrydelsesretten er kun mulige for tjenester:

vedrørende indkvartering, transport, catering eller fritidsaktiviteter på en bestemt dato eller dato.

i en vis periode

hvis levering er påbegyndt med forbrugerens udtrykkelige samtykke inden udløbet af fortrydelsesfristen.

Fortid;

væddemål og lotterier.

Artikel 9 - Prisen

  1. I den gyldighedsperiode, der er angivet i tilbuddet, priserne på de tilbudte produkter og/eller

tjenesteydelser, med undtagelse af prisændringer som følge af ændringer i momssatserne.

  1. Uanset det foregående stykke kan den erhvervsdrivende købe varer eller tjenesteydelser, hvis priser er knyttet til:

udsving på det finansielle marked, som iværksætteren ikke har indflydelse på, med variable priser

tilbyde. Det faktum, at det er et spørgsmål om udsving, og det faktum, at alle angivne priser er vejledende priser

er opført sammen med tilbuddet.

  1. Prisstigninger inden for 3 måneder efter kontraktens indgåelse er kun tilladt, hvis:

De er resultatet af lovbestemmelser eller forordninger.

  1. Prisstigninger fra 3 måneder efter kontraktens indgåelse er kun tilladt, hvis:

Iværksætteren har foreskrevet dette og:

de er resultatet af lovbestemmelser eller forordninger; eller

Forbrugeren har ret til at ophæve aftalen med virkning fra den dato, hvor forbrugeren

Prisstigningen træder i kraft.

  1. De priser, der er angivet i tilbuddet om produkter eller tjenester, er inklusive moms.
  2. Alle priser er med forbehold for tryk- og sætningsfejl. For konsekvenserne af tryk- og afregningsfejl,

Der tages intet ansvar. I tilfælde af tryk- og sætningsfejl er operatøren ikke forpligtet til at sælge produktet i overensstemmelse med

forkert pris.

Artikel 10 - Overensstemmelse og garanti

  1. Operatøren garanterer, at produkterne og/eller tjenesteydelserne er i overensstemmelse med kontrakten.

specifikationer, der er fastsat i tilbuddet, til rimelige krav til soliditet og/eller anvendelighed og de specifikationer, der blev angivet på tidspunktet for

Lovmæssige og/eller statslige bestemmelser, der er gældende på tidspunktet for kontraktens indgåelse.

Hvis det er aftalt, garanterer operatøren også, at produktet er egnet til andre personer end

normal brug.

  1. En garanti fra forhandleren, fabrikanten eller importøren berører ikke den lovbestemte

Krav, som forbrugeren kan gøre gældende over for den erhvervsdrivende på grundlag af aftalen.

  1. Eventuelle defekte eller forkert leverede produkter skal sendes til virksomhedsejeren inden for 2 måneder efter levering.

meddeles skriftligt. Produkter skal returneres i deres originale emballage og i

i perfekt stand.

  1. Operatørens garantiperiode svarer til producentens garantiperiode. Iværksætteren er dog forpligtet til at:

er aldrig ansvarlig for produkternes endelige egnethed til hver enkelt anvendelse

forbrugeren eller at få rådgivning om anvendelse eller anvendelse af

Produkter.

  1. Garantien gælder ikke, hvis:

forbrugeren selv har repareret og/eller forarbejdet de leverede produkter eller har fået dem leveret af tredjemand

reparere og/eller redigere;

de leverede produkter har været udsat for unormale forhold eller på anden måde er skødesløse

er blevet behandlet eller i strid med kontrahentens anvisninger og/eller er blevet behandlet på emballagen

fejl er en konsekvens helt eller delvist af regler, som regeringen har indført eller vil

arten eller kvaliteten af de anvendte materialer.

Artikel 11 - Levering og udførelse

  1. Operatøren skal udvise den største forsigtighed ved modtagelse af leverancen og ved

udførelse af ordrer på produkter og vurdering af anmodninger om levering af tjenesteydelser.

  1. Leveringsstedet skal være den adresse, som forbrugeren har givet til virksomheden.
  2. Med forbehold af bestemmelserne i stk. 4 i denne artikel skal selskabet:

Ordrer udføres hurtigt, dog senest inden for 30 dage, medmindre forbrugeren har givet samtykke hertil.

med længere leveringstid. Hvis leveringen er forsinket, eller hvis en ordre ikke afgives, eller

kun kan eksporteres delvist, vil forbrugeren modtage den inden for 30 dage efter den dato, hvor han eller hun har

Ordren er afgivet med en besked. I dette tilfælde har forbrugeren ret til at annullere aftalen gratis.

at opløse. Forbrugeren har ikke ret til erstatning.

  1. Alle leveringstider er vejledende. Forbrugeren kan ikke tage hensyn til nogen af de ovennævnte frister

udlede. Overskridelse af en frist giver ikke forbrugeren ret til erstatning.

  1. I tilfælde af opløsning i overensstemmelse med denne artikels stk. 3 skal den erhvervsdrivende betale det beløb, som forbrugeren har betalt

så hurtigt som muligt, men senest 14 dage efter opløsningen.

  1. Hvis leveringen af et bestilt produkt viser sig at være umulig, vil iværksætteren gøre alt for at:

erstatningsartikel. Senest på leveringstidspunktet vil det være angivet på en klar og forståelig måde

at en erstatningsvare vil blive leveret. I tilfælde af ombytningsvarer kan fortrydelsesretten ikke gælde

Udelukket. Omkostningerne ved alle returforsendelser er for operatørens regning.

  1. Risikoen for beskadigelse og/eller tab af produkter ligger hos operatøren indtil tidspunktet for

levering til forbrugeren eller en forudbestemt og meddelt operatøren

repræsentant, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.

Artikel 12 - Langfristede transaktioner: varighed, opsigelse og forlængelse

Opsigelse

  1. Forbrugeren kan indgå en tidsubegrænset aftale, der har til formål at give forbrugeren ret til:

levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenesteydelser, til enhver tid annulleres under behørig hensyntagen til

aftalte opsigelsesregler og et opsigelsesvarsel på højst en måned.

  1. Forbrugeren kan indgå en tidsbegrænset aftale for en bestemt periode med henblik på at:

levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenesteydelser på et hvilket som helst tidspunkt hen imod slutningen af

opsige kontrakten i en vis periode i overensstemmelse med de aftalte opsigelsesregler og en opsigelsesfrist;

højst en måned.

  1. Forbrugeren kan gøre brug af de aftaler, der er nævnt i de foregående stykker:

til enhver tid og kan ikke begrænses til opsigelse på noget tidspunkt eller på et bestemt tidspunkt

periode;

i det mindste fordømme på samme måde, som de har gjort gennem ham;

Giv altid opsigelse med samme opsigelsesvarsel, som iværksætteren selv har aftalt.

Forlængelse

  1. En tidsbegrænset kontrakt om regelmæssig levering af produkter

(herunder elektricitet) eller tjenesteydelser, må ikke automatisk fornyes eller fornyes med henblik på

for en bestemt periode.

  1. Uanset det foregående stykke kan en tidsbegrænset ansættelseskontrakt, der er indgået for en bestemt periode, og som har til formål at:

Den regelmæssige distribution af aviser, nyheder, ugeblade og tidsskrifter fornyes implicit for en periode på

højst tre måneder, hvis forbrugeren har opsagt den udvidede aftale ved udløbet af

Forlængelsen kan opsiges med et varsel på højst en måned.

  1. En tidsbegrænset kontrakt om regelmæssig levering af produkter

Tjenesteydelser kan kun fornyes automatisk på ubestemt tid, hvis forbrugeren har ret til

med et opsigelsesvarsel på højst en måned og et opsigelsesvarsel på højst tre måneder

i tilfælde af, at kontrakten indeholder bestemmelser om regelmæssig, men mindre end månedlig levering af

aviser, magasiner og magasiner.

  1. En kontrakt for en begrænset periode om regelmæssig levering af daglige, nyheds- og

Ugeblade og magasiner (prøve- eller introduktionsabonnement) fortsætter ikke i baggrunden og udløber automatisk ved udløbet af prøve- eller introduktionsperioden.

Dyr

  1. Hvis en aftale har en løbetid på mere end et år, kan forbrugeren opsige aftalen efter et år

til enhver tid med et opsigelsesvarsel på højst en måned, medmindre det er rimeligt og rimeligt

modsætte sig opsigelse inden udløbet af den aftalte periode.

Artikel 13 - Betaling

  1. Medmindre andet er aftalt, skal de beløb, som forbrugeren skal betale

senest syv arbejdsdage efter begyndelsen af den i artikel 6, stk. 1, omhandlede fortrydelsesperiode. I tilfælde af en

aftale om levering af en tjenesteydelse, begynder denne frist at løbe, når forbrugeren har modtaget en bekræftelse på, at tjenesteydelsen er

aftale.

  1. Forbrugeren er forpligtet til straks at indberette eventuelle unøjagtigheder i de angivne eller nævnte betalingsoplysninger til forbrugeren.

iværksætter.

  1. I tilfælde af manglende betaling fra forbrugerens side har den erhvervsdrivende ret til, med forbehold af retlige begrænsninger, at:

at opkræve rimelige omkostninger, som forbrugeren på forhånd har fået kendskab til.

Artikel 14 - Procedure for klager

  1. Operatøren har en tilstrækkeligt offentliggjort klageprocedure og behandler klagen

i overensstemmelse med denne klageprocedure.

  1. Klager over kontraktens opfyldelse skal beskrives fuldstændigt og tydeligt inden for 2 måneder

afleveres til operatøren, efter at forbrugeren har opdaget manglerne.

  1. Klager, der indgives til den erhvervsdrivende, medregnes inden for en frist på 14 dage fra den dato, hvor

modtog svar. Hvis en klage kræver en forudsigelig længere sagsbehandlingstid, vil

inden for en frist på 14 dage med en kvittering for modtagelsen og en angivelse af, hvornår

Forbrugerne kan forvente et mere detaljeret svar.

  1. Hvis klagen ikke kan løses efter fælles overenskomst, opstår der en tvist, som er underlagt

Konfliktløsning.

  1. I tilfælde af en klage skal en forbruger først kontakte virksomhedsejeren. Det er også muligt at

klager via den europæiske platform for onlinetvistbilæggelse (http://ec.europa.eu/odr). Webshop er ikke tilgængelig i øjeblikket

Tilknyttet et kvalitetsmærke fra et tvistudvalg.

  1. En klage må ikke suspendere operatørens forpligtelser, medmindre operatøren skriftligt har angivet andet.

Angiver.

  1. Hvis den erhvervsdrivende finder en klage velbegrundet, skal den erhvervsdrivende efter eget valg eller

Udskift eller reparer leverede produkter gratis.

Artikel 15 - Tvister

  1. Aftaler mellem den erhvervsdrivende og forbrugeren, som disse generelle vilkår og betingelser gælder for

Udelukkende hollandsk lov gælder. Også selvom forbrugeren bor i udlandet.

  1. Wienerkonventionen om salg finder ikke anvendelse.

Artikel 16 - Supplerende bestemmelser eller undtagelsesbestemmelser

Yderligere bestemmelser eller bestemmelser, der fraviger disse generelle vilkår og betingelser, må ikke være til skade for

og skal registreres skriftligt eller på en sådan måde, at det kan registreres af forbrugeren.

kan lagres på en tilgængelig måde på et varigt datamedium.