Generelle betingelser
Generelt
Indholdsfortegnelse
Artikel 1 - Definitioner
Artikel 2 - Iværksætterens identitet
Artikel 3 - Anvendelse
Artikel 4 - Tilbuddet
Artikel 5 - Aftale
Artikel 6 - Fortrydelsesret
Artikel 7 - Omkostninger ved kontraktens udførelse
Artikel 8 - Undtagelser fra fortrydelsesretten
Artikel 9 - Prisen
Artikel 10 - Overensstemmelse og garanti
Artikel 11 - Levering og udførelse
Artikel 12 - Langfristede transaktioner: varighed, opsigelse og forlængelse
Artikel 13 - Betaling
Artikel 14 - Procedure for klager
Artikel 15 - Tvister
Artikel 16 - Supplerende bestemmelser eller undtagelsesbestemmelser
Artikel 1 - Definitioner
I disse vilkår gælder følgende definitioner:
- Fortrydelsesfrist: den periode, hvor forbrugeren kan udøve sin fortrydelsesret. Læs alt
om tænkepausen.
- »forbruger«: en fysisk person, der ikke handler som led i udøvelsen af sin erhvervsmæssige virksomhed, og som
indgå en fjernaftale med iværksætteren;
- Dag: kalenderdag;
- »langsigtet transaktion«: en aftale om fjernsalg, der omfatter en række varer og/eller tjenesteydelser
for hvilke leverings- og/eller købsforpligtelsen er spredt over tid;
- »varigt medium«: enhver metode, der gør det muligt for en forbruger eller erhvervsdrivende at indhente oplysninger
henvendt til ham personligt på en måde, der giver mulighed for fremtidig konsultation og uændret gengivelse.
af de lagrede oplysninger.
- Fortrydelsesret: forbrugerens mulighed for at give afkald på retten til at fortryde aftalen
Afstand.
- »model«: standardformularen til udøvelse af fortrydelsesretten, der udleveres af en erhvervsdrivende, der har en
Forbrugeren kan udfylde, når han ønsker at udøve sin fortrydelsesret.
- Erhvervsdrivende: den fysiske eller juridiske person, der distribuerer produkter og/eller tjenesteydelser til forbrugere ved fjernsalg
Tilbyder;
- "aftale om fjernsalg": en aftale, der inden for rammerne af en aftale, der er indgået af
fjernsalg af varer og/eller tjenesteydelser, herunder indgåelse af
Aftalen anvender kun en eller flere teknologier til fjernkommunikation.
- Fjernkommunikationsteknologier: midler, der kan bruges til at indgå en
uden at forbrugeren og iværksætteren har samlet sig i samme rum på samme tid.
- Generelle vilkår og betingelser: disse generelle vilkår og betingelser for iværksætteren.
Artikel 2 - Iværksætterens identitet
RAVEG B.V.
Rokin Rokin
Herengracht 221
1016 BG
Amsterdam
Holland
Tlf.: +31 6 41892937
E info@raveg.nl
Handelskammeret 92430767
Momsnummer NL866041242B01
Artikel 3 - Anvendelse
- Disse generelle vilkår og betingelser gælder for hvert tilbud fra iværksætteren og for hver enkelt
Aftaler om fjernsalg og ordrer mellem erhvervsdrivende og forbrugere.
- Inden indgåelsen af fjernaftalen meddeles disse almindelige betingelser til den kompetente myndighed.
stilles til rådighed for forbrugerne. Hvis dette ikke med rimelighed er muligt, gælder fjernkontrakten
skal det præciseres, at de generelle vilkår og betingelser skal kontrolleres af den erhvervsdrivende, og at de skal
anmodning fra forbrugeren så hurtigt som muligt og gratis.
- Uanset det foregående stykke gælder det, at hvis aftalen om fjernsalg indgås elektronisk, og inden
Teksten til disse generelle vilkår og betingelser skal underskrives elektronisk
stilles til rådighed for forbrugeren på en sådan måde, at de kan stilles til rådighed for forbrugeren på en
Kan nemt gemmes på et holdbart datamedium. Hvis dette ikke med rimelighed er tilfældet,
muligt, vil det inden indgåelsen af fjernaftalen blive angivet, hvilken af de generelle
oplysninger kan indhentes elektronisk, og at de på forbrugerens anmodning kan
elektroniske midler eller på anden måde gratis.
- I tilfælde af, at der ud over disse generelle vilkår og betingelser er specifikke produkt- eller servicevilkår og -betingelser for
Andet og tredje afsnit finder tilsvarende anvendelse, og i tilfælde af:
Modstridende almindelige vilkår og betingelser er altid baseret på den gældende bestemmelse, der er mest relevant for
er gavnlig.
- Hvis på noget tidspunkt, helt eller delvist, en eller flere bestemmelser i disse vilkår og betingelser
ugyldig eller opsagt, vil aftalen og disse vilkår fortsat være i kraft i resten af aftalen og vil forblive i kraft
pågældende bestemmelse straks efter fælles aftale erstattes af en bestemmelse om, at anvendelsesområdet for
så tæt på originalen som muligt.
- Situationer, der ikke er reguleret af disse generelle vilkår og betingelser, skal vurderes "i ånden"
af disse vilkår og betingelser.
- Enhver tvetydighed om fortolkningen eller indholdet af en eller flere bestemmelser i vores vilkår og betingelser skal
skal fortolkes "i ånden" af disse vilkår og betingelser.
Artikel 4 - Tilbuddet
- Hvis et tilbud er gyldigt i en begrænset periode eller er underlagt betingelser, skal dette udtrykkeligt angives i
nævnt i tilbuddet.
- Tilbuddet er ikke bindende. Iværksætteren har ret til at ændre og justere tilbuddet.
- Tilbuddet indeholder en komplet og nøjagtig beskrivelse af de produkter og/eller tjenester, der tilbydes. Det
Beskrivelsen er detaljeret nok til, at forbrugeren kan foretage en nøjagtig vurdering af tilbuddet.
gøre. Hvis virksomhedsejeren bruger billeder, er de en sand repræsentation af
produkter og/eller tjenester, der tilbydes. Åbenlyse fejl eller fejl i tilbuddet er bindende for
Det gør iværksætteren ikke.
- Alle billeder, specifikationer og data i tilbuddet er vejledende og kan ikke give anledning til
erstatning eller opløsning af kontrakten.
- Billeder, der ledsager produkterne, er en sand repræsentation af de tilbudte produkter. Iværksætter
Vi kan ikke garantere, at de viste farver matcher nøjagtigt de faktiske farver på produkterne.
- Hvert tilbud skal indeholde oplysninger på en sådan måde, at det er klart for forbrugeren, hvilke rettigheder og forpligtelser der gælder.
i forbindelse med accept af tilbuddet. Dette gælder især:
prisen inklusive afgifter;
eventuelle forsendelsesomkostninger;
den måde, hvorpå aftalen indgås, og de foranstaltninger, der er nødvendige for den
om fortrydelsesretten gælder eller ej
betalingsmåden, leveringen og opfyldelsen af kontrakten
Perioden for accept af tilbuddet eller den periode, hvor operatøren betaler prisen
Garantier;
takst for fjernkommunikation, om omkostningerne ved at bruge teknologien til
Fjernkommunikation bør beregnes på et andet grundlag end den sædvanlige grundtarif for
bruge kommunikationsmidler
om aftalen arkiveres, efter at den er indgået, og i givet fald på hvilket tidspunkt den kan anvendes af forbrugeren.
Consulting;
den måde, hvorpå forbrugeren inden indgåelsen af aftalen får kendskab til de oplysninger, som han eller hun har givet i forbindelse med
kontrollere og om nødvendigt gendanne de data, der er fastsat i kontrakten
Ethvert andet sprog, som aftalen kan indgås på, bortset fra nederlandsk.
adfærdskodekser, som den erhvervsdrivende har underkastet sig, og den måde, hvorpå forbrugeren
adfærdskodekser ad elektronisk vej, og
Minimumsløbetid for fjernaftalen i tilfælde af en langsigtet transaktion.
Artikel 5 - Aftale
- Med forbehold af bestemmelserne i stk. 4 indgås kontrakten på tidspunktet for godkendelsen
af forbrugeren af tilbuddet og opfyldelsen af de betingelser, der er fastsat heri.
- Hvis forbrugeren har accepteret tilbuddet elektronisk, skal den erhvervsdrivende straks bekræfte, at:
modtagelsen af accepten af tilbuddet. Så længe aftalen om dette
Hvis godkendelsen ikke er blevet bekræftet af operatøren, kan forbrugeren opsige aftalen.
- Hvis kontrakten indgås elektronisk, skal den økonomiske aktør træffe passende tekniske og
organisatoriske foranstaltninger til at sikre elektronisk overførsel af data og til at sikre
Sikkert webmiljø. Hvis forbrugeren er i stand til at betale elektronisk, vil operatøren sørge for passende
Overhold sikkerhedsforskrifterne.
- Iværksætteren kan – inden for en retlig ramme – finde ud af, om forbrugeren er
forpligtelser samt alle de faktiske omstændigheder og faktorer, der er relevante for vurderingen af en
Ansvarlig indgåelse af fjernkontrakten. Hvis den erhvervsdrivende på grundlag af denne undersøgelse
ikke at indgå kontrakten, har han ret til at fremsætte en kendelse eller anmodning om en
eller at stille særlige betingelser for udførelsen.
- Operatøren skal give forbrugeren følgende oplysninger sammen med produktet eller tjenesteydelsen, skriftligt eller på
på en sådan måde, at de kan opbevares af forbrugeren på en tilgængelig måde på en
Bæredygtigt datamedium, vedhæfte:
Besøgsadressen på den erhvervsdrivendes etableringssted, som forbrugeren kan henvende sig til med en klage.
betingelserne og måden, hvorpå forbrugeren kan udøve fortrydelsesretten
eller en klar erklæring om udelukkelse af fortrydelsesretten;
oplysninger om garantier og eksisterende eftersalgsservice;
oplysningerne i artikel 4, stk. 3, i disse vilkår og betingelser, medmindre operatøren allerede har givet disse oplysninger til
forbrugeren har leveret inden opfyldelsen af aftalen.
Kravene til opsigelse af kontrakten, hvis kontrakten har en løbetid på mere end et år
år eller på ubestemt tid.
- I tilfælde af en langfristet transaktion finder bestemmelsen i foregående afsnit kun anvendelse på den første levering.
- Hver aftale indgås på betingelse af, at der er tilstrækkelig tilgængelighed
af de pågældende produkter.
Artikel 6 - Fortrydelsesret
Ved levering af produkter:
- Ved køb af produkter har forbrugeren mulighed for at fortryde aftalen uden at angive de vilkår og betingelser, der gælder for:
i 14 dage. Denne fortrydelsesfrist begynder dagen efter modtagelsen af produktet
af forbrugeren eller en person, der på forhånd er udpeget af forbrugeren og informeret af den erhvervsdrivende
repræsentant.
- I betænkningstiden skal forbrugeren håndtere produktet og dets emballage med forsigtighed. Han vil
eller kun anvende produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om det er
produkt. Hvis han udøver sin fortrydelsesret, vil han købe produktet med alle
tilbehør og - hvis det med rimelighed er muligt - i original stand og emballage til operatøren
i overensstemmelse med de rimelige og klare instrukser fra operatøren.
- Hvis forbrugeren ønsker at udøve sin fortrydelsesret, er han forpligtet til at gøre det inden for 14 dage.
ved modtagelse af produktet, til operatøren. Forbrugeren bør informeres om de foranstaltninger, der træffes af
ved hjælp af standardformularen eller ved hjælp af andre kommunikationsmidler, f.eks. pr. e-mail. Efter
Forbrugeren har angivet, at han ønsker at udøve sin fortrydelsesret, kunden skal købe produktet
Kan returneres inden for 14 dage. Forbrugeren skal bevise, at de leverede varer er leveret til tiden.
f.eks. ved bevis for porto.
- Hvis kunden efter udløbet af de perioder, der er nævnt i stk. 2 og 3, ikke har meddelt os, at han eller hun ønsker at bruge
fortrydelsesret eller ikke har returneret produktet til operatøren, er købet en
kendsgerning.
Ved levering af tjenesteydelser:
- Ved levering af tjenesteydelser skal forbrugeren have mulighed for at ophæve aftalen uden at angive nogen grund.
Opløs i mindst 14 dage fra den dag, kontrakten indgås.
- For at udøve sin fortrydelsesret skal forbrugeren anvende de oplysninger, som
tilbuddet og/eller rimelige og klare instruktioner givet i denne henseende senest på leveringstidspunktet.
Artikel 7 - Omkostninger ved kontraktens udførelse
- Hvis forbrugeren udøver sin fortrydelsesret, må omkostningerne ved returneringen ikke overstige omkostningerne ved
på hans vegne.
- Hvis forbrugeren har betalt et beløb, skal den erhvervsdrivende hurtigst muligt underrette den erhvervsdrivende om dette beløb, men
Tilbagebetaling senest 14 dage efter tilbagekaldelsen. Dette er dog på betingelse af, at produktet allerede er returneret
er modtaget af forhandleren, eller der kan indsendes afgørende bevis for fuldstændig returnering.
Tilbagebetalinger vil blive foretaget via den samme betalingsmetode, som forbrugeren bruger, medmindre forbrugeren
godkender eksplicit en anden betalingsmetode.
- I tilfælde af skade på produktet som følge af uagtsom håndtering fra forbrugerens side, er forbrugeren
ansvarlig for eventuel værdiforringelse af produktet.
- Forbrugeren er ikke ansvarlig for produktets værdiforringelse, hvis:
erhvervsdrivende ikke har modtaget alle de lovpligtige oplysninger om fortrydelsesretten, skal dette
inden købskontrakten indgås.
Artikel 8 - Undtagelser fra fortrydelsesretten
- Den erhvervsdrivende kan udelukke forbrugerens fortrydelsesret for de produkter, der er beskrevet i stk. 2
og 3. Undtagelsen fra fortrydelsesretten gælder kun, hvis den erhvervsdrivende tydeligt angiver dette i tilbuddet;
i det mindste i god tid inden indgåelsen af aftalen.
- Undtagelser fra fortrydelsesretten er kun mulige for produkter:
, der er oprettet af entreprenøren i overensstemmelse med forbrugerens specifikationer
som klart er af personlig karakter
som i sagens natur ikke kan returneres.
der kan fordærve eller ældes hurtigt;
hvis pris er udsat for udsving på det finansielle marked, som iværksætteren ikke har nogen indflydelse på
Have;
for individuelle aviser og magasiner;
Til lyd- og videooptagelser og computerprogrammer, hvis forsegling er blevet brudt af forbrugeren.
for hygiejniske produkter, hvor forseglingen er blevet brudt af forbrugeren.
- Undtagelser fra fortrydelsesretten er kun mulige for tjenester:
vedrørende indkvartering, transport, catering eller fritidsaktiviteter på en bestemt dato eller dato.
i en vis periode
hvis levering er påbegyndt med forbrugerens udtrykkelige samtykke inden udløbet af fortrydelsesfristen.
Fortid;
væddemål og lotterier.
Artikel 9 - Prisen
- I den gyldighedsperiode, der er angivet i tilbuddet, priserne på de tilbudte produkter og/eller
tjenesteydelser, med undtagelse af prisændringer som følge af ændringer i momssatserne.
- Uanset det foregående stykke kan den erhvervsdrivende købe varer eller tjenesteydelser, hvis priser er knyttet til:
udsving på det finansielle marked, som iværksætteren ikke har indflydelse på, med variable priser
tilbyde. Det faktum, at det er et spørgsmål om udsving, og det faktum, at alle angivne priser er vejledende priser
er opført sammen med tilbuddet.
- Prisstigninger inden for 3 måneder efter kontraktens indgåelse er kun tilladt, hvis:
De er resultatet af lovbestemmelser eller forordninger.
- Prisstigninger fra 3 måneder efter kontraktens indgåelse er kun tilladt, hvis:
Iværksætteren har foreskrevet dette og:
de er resultatet af lovbestemmelser eller forordninger; eller
Forbrugeren har ret til at ophæve aftalen med virkning fra den dato, hvor forbrugeren
Prisstigningen træder i kraft.
- De priser, der er angivet i tilbuddet om produkter eller tjenester, er inklusive moms.
- Alle priser er med forbehold for tryk- og sætningsfejl. For konsekvenserne af tryk- og afregningsfejl,
Der tages intet ansvar. I tilfælde af tryk- og sætningsfejl er operatøren ikke forpligtet til at sælge produktet i overensstemmelse med
forkert pris.
Artikel 10 - Overensstemmelse og garanti
- Operatøren garanterer, at produkterne og/eller tjenesteydelserne er i overensstemmelse med kontrakten.
specifikationer, der er fastsat i tilbuddet, til rimelige krav til soliditet og/eller anvendelighed og de specifikationer, der blev angivet på tidspunktet for
Lovmæssige og/eller statslige bestemmelser, der er gældende på tidspunktet for kontraktens indgåelse.
Hvis det er aftalt, garanterer operatøren også, at produktet er egnet til andre personer end
normal brug.
- En garanti fra forhandleren, fabrikanten eller importøren berører ikke den lovbestemte
Krav, som forbrugeren kan gøre gældende over for den erhvervsdrivende på grundlag af aftalen.
- Eventuelle defekte eller forkert leverede produkter skal sendes til virksomhedsejeren inden for 2 måneder efter levering.
meddeles skriftligt. Produkter skal returneres i deres originale emballage og i
i perfekt stand.
- Operatørens garantiperiode svarer til producentens garantiperiode. Iværksætteren er dog forpligtet til at:
er aldrig ansvarlig for produkternes endelige egnethed til hver enkelt anvendelse
forbrugeren eller at få rådgivning om anvendelse eller anvendelse af
Produkter.
- Garantien gælder ikke, hvis:
forbrugeren selv har repareret og/eller forarbejdet de leverede produkter eller har fået dem leveret af tredjemand
reparere og/eller redigere;
de leverede produkter har været udsat for unormale forhold eller på anden måde er skødesløse
er blevet behandlet eller i strid med kontrahentens anvisninger og/eller er blevet behandlet på emballagen
fejl er en konsekvens helt eller delvist af regler, som regeringen har indført eller vil
arten eller kvaliteten af de anvendte materialer.
Artikel 11 - Levering og udførelse
- Operatøren skal udvise den største forsigtighed ved modtagelse af leverancen og ved
udførelse af ordrer på produkter og vurdering af anmodninger om levering af tjenesteydelser.
- Leveringsstedet skal være den adresse, som forbrugeren har givet til virksomheden.
- Med forbehold af bestemmelserne i stk. 4 i denne artikel skal selskabet:
Ordrer udføres hurtigt, dog senest inden for 30 dage, medmindre forbrugeren har givet samtykke hertil.
med længere leveringstid. Hvis leveringen er forsinket, eller hvis en ordre ikke afgives, eller
kun kan eksporteres delvist, vil forbrugeren modtage den inden for 30 dage efter den dato, hvor han eller hun har
Ordren er afgivet med en besked. I dette tilfælde har forbrugeren ret til at annullere aftalen gratis.
at opløse. Forbrugeren har ikke ret til erstatning.
- Alle leveringstider er vejledende. Forbrugeren kan ikke tage hensyn til nogen af de ovennævnte frister
udlede. Overskridelse af en frist giver ikke forbrugeren ret til erstatning.
- I tilfælde af opløsning i overensstemmelse med denne artikels stk. 3 skal den erhvervsdrivende betale det beløb, som forbrugeren har betalt
så hurtigt som muligt, men senest 14 dage efter opløsningen.
- Hvis leveringen af et bestilt produkt viser sig at være umulig, vil iværksætteren gøre alt for at:
erstatningsartikel. Senest på leveringstidspunktet vil det være angivet på en klar og forståelig måde
at en erstatningsvare vil blive leveret. I tilfælde af ombytningsvarer kan fortrydelsesretten ikke gælde
Udelukket. Omkostningerne ved alle returforsendelser er for operatørens regning.
- Risikoen for beskadigelse og/eller tab af produkter ligger hos operatøren indtil tidspunktet for
levering til forbrugeren eller en forudbestemt og meddelt operatøren
repræsentant, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.
Artikel 12 - Langfristede transaktioner: varighed, opsigelse og forlængelse
Opsigelse
- Forbrugeren kan indgå en tidsubegrænset aftale, der har til formål at give forbrugeren ret til:
levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenesteydelser, til enhver tid annulleres under behørig hensyntagen til
aftalte opsigelsesregler og et opsigelsesvarsel på højst en måned.
- Forbrugeren kan indgå en tidsbegrænset aftale for en bestemt periode med henblik på at:
levering af produkter (herunder elektricitet) eller tjenesteydelser på et hvilket som helst tidspunkt hen imod slutningen af
opsige kontrakten i en vis periode i overensstemmelse med de aftalte opsigelsesregler og en opsigelsesfrist;
højst en måned.
- Forbrugeren kan gøre brug af de aftaler, der er nævnt i de foregående stykker:
til enhver tid og kan ikke begrænses til opsigelse på noget tidspunkt eller på et bestemt tidspunkt
periode;
i det mindste fordømme på samme måde, som de har gjort gennem ham;
Giv altid opsigelse med samme opsigelsesvarsel, som iværksætteren selv har aftalt.
Forlængelse
- En tidsbegrænset kontrakt om regelmæssig levering af produkter
(herunder elektricitet) eller tjenesteydelser, må ikke automatisk fornyes eller fornyes med henblik på
for en bestemt periode.
- Uanset det foregående stykke kan en tidsbegrænset ansættelseskontrakt, der er indgået for en bestemt periode, og som har til formål at:
Den regelmæssige distribution af aviser, nyheder, ugeblade og tidsskrifter fornyes implicit for en periode på
højst tre måneder, hvis forbrugeren har opsagt den udvidede aftale ved udløbet af
Forlængelsen kan opsiges med et varsel på højst en måned.
- En tidsbegrænset kontrakt om regelmæssig levering af produkter
Tjenesteydelser kan kun fornyes automatisk på ubestemt tid, hvis forbrugeren har ret til
med et opsigelsesvarsel på højst en måned og et opsigelsesvarsel på højst tre måneder
i tilfælde af, at kontrakten indeholder bestemmelser om regelmæssig, men mindre end månedlig levering af
aviser, magasiner og magasiner.
- En kontrakt for en begrænset periode om regelmæssig levering af daglige, nyheds- og
Ugeblade og magasiner (prøve- eller introduktionsabonnement) fortsætter ikke i baggrunden og udløber automatisk ved udløbet af prøve- eller introduktionsperioden.
Dyr
- Hvis en aftale har en løbetid på mere end et år, kan forbrugeren opsige aftalen efter et år
til enhver tid med et opsigelsesvarsel på højst en måned, medmindre det er rimeligt og rimeligt
modsætte sig opsigelse inden udløbet af den aftalte periode.
Artikel 13 - Betaling
- Medmindre andet er aftalt, skal de beløb, som forbrugeren skal betale
senest syv arbejdsdage efter begyndelsen af den i artikel 6, stk. 1, omhandlede fortrydelsesperiode. I tilfælde af en
aftale om levering af en tjenesteydelse, begynder denne frist at løbe, når forbrugeren har modtaget en bekræftelse på, at tjenesteydelsen er
aftale.
- Forbrugeren er forpligtet til straks at indberette eventuelle unøjagtigheder i de angivne eller nævnte betalingsoplysninger til forbrugeren.
iværksætter.
- I tilfælde af manglende betaling fra forbrugerens side har den erhvervsdrivende ret til, med forbehold af retlige begrænsninger, at:
at opkræve rimelige omkostninger, som forbrugeren på forhånd har fået kendskab til.
Artikel 14 - Procedure for klager
- Operatøren har en tilstrækkeligt offentliggjort klageprocedure og behandler klagen
i overensstemmelse med denne klageprocedure.
- Klager over kontraktens opfyldelse skal beskrives fuldstændigt og tydeligt inden for 2 måneder
afleveres til operatøren, efter at forbrugeren har opdaget manglerne.
- Klager, der indgives til den erhvervsdrivende, medregnes inden for en frist på 14 dage fra den dato, hvor
modtog svar. Hvis en klage kræver en forudsigelig længere sagsbehandlingstid, vil
inden for en frist på 14 dage med en kvittering for modtagelsen og en angivelse af, hvornår
Forbrugerne kan forvente et mere detaljeret svar.
- Hvis klagen ikke kan løses efter fælles overenskomst, opstår der en tvist, som er underlagt
Konfliktløsning.
- I tilfælde af en klage skal en forbruger først kontakte virksomhedsejeren. Det er også muligt at
klager via den europæiske platform for onlinetvistbilæggelse (http://ec.europa.eu/odr). Webshop er ikke tilgængelig i øjeblikket
Tilknyttet et kvalitetsmærke fra et tvistudvalg.
- En klage må ikke suspendere operatørens forpligtelser, medmindre operatøren skriftligt har angivet andet.
Angiver.
- Hvis den erhvervsdrivende finder en klage velbegrundet, skal den erhvervsdrivende efter eget valg eller
Udskift eller reparer leverede produkter gratis.
Artikel 15 - Tvister
- Aftaler mellem den erhvervsdrivende og forbrugeren, som disse generelle vilkår og betingelser gælder for
Udelukkende hollandsk lov gælder. Også selvom forbrugeren bor i udlandet.
- Wienerkonventionen om salg finder ikke anvendelse.
Artikel 16 - Supplerende bestemmelser eller undtagelsesbestemmelser
Yderligere bestemmelser eller bestemmelser, der fraviger disse generelle vilkår og betingelser, må ikke være til skade for
og skal registreres skriftligt eller på en sådan måde, at det kan registreres af forbrugeren.
kan lagres på en tilgængelig måde på et varigt datamedium.